standing where you left me

tjoheeeej
det har varit fin helg med fina vänner och bra musik! jag måste seriöst hylla torstens i landskrona åt skyarna, musiken där inne är så galet bra att jag verkligen lever ett top notch liv varje gång jag går in där. ja, ursäkta, ni vet ju säkert hur jag är, en aning galen i musik osv. FÖRÖVRIGT så är jag fakking desperat här hemma. min dator funkar inte dvs ingen musik för mig mer än på en fjånig lap top, hur bra är de då? näe, nä, det håller inte.

jaja, för mycket prat och för lite musik som vanligt nuförtiden.

Erik Hassle – Standing Where You Left Me

YOU'RE OUT THERE, I'M STILL HERE. STANDING WHERE YOU LEFT ME


fin kväll

Har nyss blivit förvånad över hur bra min syster egentligen sjunger.

Kom iallafall precis hem från Malmö, det var en fin konsert med världens finaste kille. Oskar Linnros, I Love You! Nej, men ärligt, fan vad snygg.

Ni ska få lite bra låtar, dock inte med Linnros
Ha deeeeeeet fett.

Linkin Park – The Catalyst
Twiztid – Whoop Whoop
Kid Cudi – Erase Me - Main
Rasmus Seebach – Natteravn - Kato Remix
Norlie & KKV – Can I Be The One


hawaii



Jag saknar Hawaii så jävla mycket. Det känns som om jag går miste om något där borta för varje dag som går... I'm soo going back some day. Har suttit och redigerat och lagt upp en massa nya bilder på facebook. Till och med knaprat ihop en ny header. Awesome!

Ikväll blir det Oskar Linnros med Svennan och imorgon ska jag på vidareintervju för nya Coop Forum i Lund, var ju på intervju nummer 1 förra veckan. Jag hoppas det går bra. Imorgonkväll blir det utgång i stan och på lördag ska det serveras på Lelles brors 25-årsfest sen ska vi festa all night long. Blir nog en riktigt bra helg.

Nu måste jag fixa ett och annat. PUSS


JEDI MIND TRICKS

sjukt bra grejer

Jedi Mind Tricks – Heavy Metal Kings
Jedi Mind Tricks – Razorblade Salvation
Jedi Mind Tricks – Blood In Blood Out

boom bang bang

Tja! Är på galet partyhumör idag, tisdag. Blev en vit helg förra helgen och nu kommer suget. Jaja. Imorgon är dagen med stort D, ska naila detta som fan! Har fått för mig att jag åka och som au pair till USA. Det är något med staterna som lockar mig något galet helt ärligt. Och engelska, you gotta love the language! Var med mamma och syster på väla innan, införskaffade mig skjortan of my life. Och ärligt, bryr ni er ett skit om vad jag skriver här? NEJ.. det kan ni ju fan inte göra, men jag skriver ändå.

"då frågar jag dig åter igen. har du pratat med någon om att ha en pakt och diskuterat mig och vad ni ska göra för att få bort mig fort som august från farmen?"

HAHA DÖR <3


classico

fack it vad jag är svettig. har städat en massa nu. ska tydligen ut och gå med kira också. jävlar i det jobbigt. släkten kommer sen också, ska fira lillasyster som fyllde 14 för typ 1,5 vecka sen. det blir åtminstone daimtårta. dags att dratta, hörs ses osv.

fff - five fun facts
jag hatar att visa mig svag för andra
jag älskar viol- och saltlakritsströssel
jag hatar justin bieber
jag älskar family guy
jag hatar skräckfilm


música para hoy
Tenacious D – Classico - Clean Version

musik

Clubzound – Organs Groove - DJ Antoine vs Clubzound Original Mix
Miley Cyrus – Can't Be Tamed
Mohombi – Bumpy Ride
DJ Antoine – Monday, Tuesday, Wednesday - Clubzound Piano Remix
Kat DeLuna – Push Push Remix - Electro Club Mix
Sunloverz – Now That We Found Love - Big Room Mix Edit
Tim Berg – Alcoholic - Albin Myers Remix


i huvudet på john landenfeldt
Shazaam – Mjölk
Shazaam – Pojken

rockstar

satt och knapra på en ny header nyligen. blev inte nöjd så det blir inget med den. dock är jag väldigt sugen på lite change här så jag styr nog upp det så fort som möjligt.

whatever. jag ska börja blogga på riktigt nu. snart. jag säger det varje gång jag skriver typ. men vafan, man har ju egentligen inte tid. ska man på blog awards får man ju åtminstone driva en blogg, rutinerat. och jag vill bli det, rutinerad alltså, det hade ändå varit gött. sen ärligt, musik är så jävla bra. jag saknar ord.

gårkvällen var najs med mina fina tjejer. tack svennan, fritte, cattis och josse <3 ni är bra.

känner ett starkt behov att åka tillbaka till hawaii men med 210 kr på kortet är det dessvärre omöjligt. jaja, en dag.. en dag.




Clubzound – Rockstar - DJ Antoine vs Clubzound Mix
hej fest, läget?

ooohhh

Got the best news precis alltså. Maskinen OCH Oskar Linnros ska spela på malmöfestivalen, happiface over here bigtime.

talkin' 2 myself

Eminem – Talkin’ 2 Myself


HUR AWESOME ÄR MITT LIV NÄR JAG LYSSNAR PÅ SÅ HÄR BRA MUSIK? TYNGASTE SKITEN

ska åka till väla nu, hej

waka waka


You're on the front line.

Everyone's watching.

Okej. Blogging on real nu. Herregud. Det snart dags att bege mig in i duschen sen jävlar i det ska jag till Lund och kirra ett jobb. Fan vad jag ska vara grym. Over and Out.

Blood In Blood Out

Be Good or Be Good At It


Bild från Barcelona 2008 med SpTur3. Jag gillar den, av någon anledning.

Eminem – No Love
Jedi Mind Tricks – Blood In Blood Out


01.19. Matilda sover på min brors rum och tidigare idag stack mina föräldrar till sommarstugan. Hemma själv i två veckor, rätt hyfsat. Av någon anledning blev jag precis galet inspirerad av att börja blogga igen.

Imorgon är början på resten av mitt liv. Och sen ska jag på anställningsintervju. Wish me luck. Tror jag ska börja fotografera lite igen. Och överanvända mitt kära picnik.com. Och skapa en ny header. Åh, jag vill tatuera mig. 01.36, Godnatt!

RSS 2.0