she will

Ah, ingen dålig bakfylla jag ligger och har legat inne med den här dagen. Helvete. Satt i en taxi hem runt halv 4 inatt. Helt omotiverat gjort med tanke på att större delen av alla mina ägodelar ligger kvar i Marlénes förbjudna 52a. Det blev knasigt, helt enkelt. Jag ska låta er slippa läsa om mina utekvällar. Känns som om det är lite av ett undangömt huvudämne i den här bloggen. Alkoholintag. "Vad som egentligen gömmer sig bakom kulisserna i Emelie Ekholms blogg - Hur mycket hon klarar av att dricka en lördagkväll". Ser det redan på löpsedlarna. Intressepil. Ironi. Ironi. Ironi.

Albin Gromer och Lil Wayne står högst upp ikväll. Smått otippad kombo, och?

Ska kolla på Hitta Nemo (Tja. Emelie, 20 år om 24 dagar) och somna nu. Godnatt.



Albin Gromer – Här inne hos mig
Lil Wayne – She Will

What goes around, comes around like a hula hoop
Karma is a bitch? Well just make sure that bitch is beautiful

RSS 2.0