bg update 3

"Of course i'm in love with her!! I saw her naked for gods sake"

Ja, jag är kvar i Bad Gastein och livet är asnice. Borde jag tycka. Fast tror jag stannar vid att livet är nice nu. Att tycka något är ASnice ger uttrycket så mycket mer styrka, och jag vet inte om jag känner att det förtjänar att ha AS framför sig. Det är kind of enformigt och jag börjar bli smått rastlös. Anyhow.. Annars flyter saker och ting på som det som dom ska. Förutom att jag inte har dratt po maj pjäxorna och tagit mig upp på någon alptopp på drygt en vecka och istället supit upp ett ovisst antal euro för mycket så går det bra. The lack of skidåkning kan bero på två saker:

1. Hangover is taking over.
2. VAR I HELVETE ÄR SNÖN?

Fast punkt nummer 2 kan jag numera inte klaga på då vädret har tagit sig i kragen och börjar producera snö till Gasteinerdalen igen. Tackarrrrrr

Jag kom alldeles nyss hem jobb och är trött som ett as. Elins kompis Sara ligger i sängen och skrattar och the Big Bang Theory och jag själv har en fet huvudvärk. Snart kommer boråsarna hem och dom lär väl börja hälla i sig lite vin. Jag själv ska hoppa det där idag. Det är nog nu, iallafall till imorgonkväll och plus attt det lika bra är att ta det lugnt ikväll för att jag ska ut och åka skidor imorgon, kärlek <3<3<3<3

Om två veckor sitter jag, Elin och Caroline antagligen på någon mysig restaurang i Wien och göttar oss och på tisdagen veckan efter landar jag i Göteborg för att bli hämtad av mina fina vänner.

Bara en liten uppdatering.
Ses snart, Sverige!

bg goin wild <3
Musik a la BG!

RSS 2.0