back 2 bg

Shit. Jag kom ju hem i söndags.. och nu står det klart. På söndag drar jag ner igen, till Bad Gastein. Är aningen nervös just nu, har ju varken jobb eller boende. Lär ju bli några nätter på vandrarhem till att börja med. Men fyfan, SAY OH AH BAD GASTEIN, SAY OH AH BAD GASTEIN! det kommer bli så fruktansvärt kul och jag kommer träffa så många nya människor! Jag hoppas fortfarande att min kompanjon Ida läser sin mail i tid och får för sig att boka flyget till söndag hon också. Då hade världen rockat! Det är sorgligt dock, att jag måste lämna mina kära vänner här hemma, hade jag kunnat hade ni haft en given plats i min resväska allihop, men jag får ju dessvärre bara ta med 15 kg + 5 kg handbagage så tvivlar ju på om det går. Jaja, jag är snart på plats igen.. Iförd termobyxor på silver bullet med en öl i handen. Ses i mars-april typ, FRED UT!

svart, vitt och allt däremellan

Hatten av för dig, Daniel Adams Ray.
Du är ett musikaliskt geni, tack.

Låtarnas bästa citat, om inte ett så fler.



Svart

Fåglar kvittrar, folk är på väg till jobbet
Hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet.


Voyeuren

Jag kan se dig. Jag kan se dig.
Du vet att jag tittar. Jag vet att du gillar


Gubben i lådan

Jag tog en kula för dig för dig och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Lilla lady

Du är bäst nu men du var bättre förr.
Våra brister gör oss till människor.


Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt.
Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.


Dum av dig

Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen.
Jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom.
Livet är fult, du är fager.

Vaken om natten och drömmer på dagen


Himlen luktar plast
Våra hjärtan brinner när allting annat slocknat.

När horisonten flimrar släpper vi kontrollen.

Himlen luktar plast, hjältar överallt.
Allt är likadant så rym med mig inatt.

Gryningspyromanen

Inget ljus utan mörker, jag står i mitten nu.
Jag kan se det från ovan fast jag är under dig.
En prostituerad soluppgång där jag blickar ut

Jag vill kramas och kyssas men du vill knulla mig.


Medan vi faller

Hopp är en illusion, att falla är tradition
Så vi fortsätter, fortsätter fortsätta
Falla så fort vi reser oss upp

Vi faller så fort vi reser oss upp

Men det blir bättre varje dag.


Vitt

När jag blir stor ska vi bo bland molnen, bland molnen









My Beautiful Dark Twisted Fantasy

Kanye West – My Beautiful Dark Twisted Fantasy

Rätt bra album va? "Rätt så".. Nja, SJUKT BRA JU!
Leavin' on a buss, tjaaarå

bäst


slussen 23:15

Tomorrow's the day. Helt jävla insane. Jaja, off we go! Packar för fullt och vill nästan påstå att jag snart är klar, observera att jag skrev nästan. Har dock ett relativt stort frågetecken över huvudet när det gäller hur fan jag ska få plats med allt utan att överskrida antalet väskor vi fick ta med, intressant. Detta kan vara sista inlägget från mig på 10 dagar, så enjoy.

Om man kollat mycket på MTV på senaste kan man ju inte låta bli att tycka att första låten är chillig.

Fritjof & Pikanen – Slussen 23:15
Tinie Tempah – Let Go (feat. Emeli Sande)
Rihanna – Cheers (Drink To That)
Kid Cudi – Scott Mescudi Vs. The World


awsm idd

Rihanna – S&M

Robyn – Indestructible

Ke$ha – The Harold Song

Far*east Movement – Girls On the Dance Floor



Awesome indeed.

Nervositet.

willow




Tja! Jag är också 9 år gammal och heter Willow.
ASCOOL.

måste + orka

Skulle ju faktiskt ha dragit till Lund. Blev dock inte så överdrivet mycket med det måste jag säga. Matilda var tvungen att jobba vilket resulterade i att vi inte behövde åka till Ellinor och slinga hennes hår. Så nu sitter jag här, framför datorn, som vanligt. Jag har så fruktansvärt mycket att göra. Måste handla en ny mössa. Måste packa mina väskor. Måste plugga. Måste förbereda mig mentalt på att inte byta dialekt så fort jag pratar med någon som inte är från Skåne. Måste byta till den vita iPhonen. Måste städa mitt rum. Måste. Måste. Måste. Jävla massa måsten. Orka måsten. Orka gå runt och grubbla över saker. Orka att inte veta vad som händer. Orka att jag kanske lämnar Sverige på obestämd tid på fredag. Orka att jag kanske kommer tillbaka om 10 dagar och stannar hemma. Orka att människor är så svåra att förstå sig på. Orka att Eminem gör livet så jävla mycket bättre, ja, egentligen. Orka att jag helst kryper ner under mitt täcke och sover lite just nu. Orka att jag älskar att skjuta upp problem, precis som Timbuktu. (Skjut på det, skjut på det, skjut på det). Orka att jag klagar?




RSS 2.0