ett inlägg

Hej bloggen. Trevligt. Angenämt. Whatever. Jag är i deseprat behov av en dator som fungerar som den ska. Eftersom min förra dator fick ett förjävligt virusangrepp sitter jag just nu med en askalasdålig laptop där ljudet av någon anledning har slutat fungera. Längtar nog inte till när den kommer tillbaka. Har kopplat iPhonen till högtalarna, men tror ni att internetåtkomsten här nere är bra eller?! (Jag lyssnar på Spotify). TROR NI SERIÖST DET? Den är inte det iallafall. Det har något att göra med att jag bor i en jävla källare... Anyhoooow, jag avnjuter ungefär en halv minut av en låt, och sen blir det tyst ett tag tills täckningen är hittad igen. Och det, mina damer och herrar, det är definitionen på uttrycket "fail". 

Till något mer intressant, kanske. V.36 har precis börjat. V.36 är veckan jag ska få reda på om jag ska börja jobba på nybyggda Coop Forum i Lund där jag redan varit på två intervjuer. V.36 är antagligen veckan jag får reda på om jag är kallad till intervju för jobb i Sälen eller Åre i vinter. V.36 är veckan då jag antagligen kommer få reda på hur mitt liv kommer se ut de närmaste året. Och ja, här sitter jag, på en datorstol med en kass dator framför mig. Kul.


AFROJACK

i to the n to the sane

Lady Gaga – Alejandro - Afrojack Remix


1.17

RSS 2.0