gött

Here I am. I ett snöigt Bad Gastein. Finally. Klockan är 13.16 och jag ler inombords.. Utanpå ser jag nog mest trött ut. Ska snart sova bort det. Jaja. What to share today? Kan nu berätta att jag inte kommer ha frukosten på ungefär fyra veckor. TACKARRRR! Äntligen kan fest-emelie komma ut ur garderoben igen. Nästa vecka kommer lönen. Asnice. Ska snart bestämma mig om jag ska bli ägare till ett par feta offpist-skidor eller en ny jacka. Jag tror det lutar åt skidor, vi får la se. Elin och Caroline sover. Som vanligt när jag kommer hem från frukosten. Idag försov jag mig dock. Bra Emelie, BRAAA! Börjar kvart över 6 men klampar in genom dörrarna till Hotell Eden runt tio i tio. Städa undan skiten i två timmar. Hem. Jaja, jag fick iallafall sova.

Ska kolla vänner nu. Har inte tid att skriva.
Btw, hemdatum bestämt. 7e april landar jag i Göteborg. Ska tillbringa några dagar i Wien också. Kommer bli najz.
CIAO!

kalas

Livet är en fest. Det är väl ungefär så jag kan uttrycka mig. Igår var bra. Jag var full. Idag var mindre bra, fast ändå väldigt bra jämfört hur en sån här dag hemma hade spenderats. Satt på toppstationen i Stubben och solade hela dagen. 2 toast och femton glas vatten. Solen sken och gav iallafall Elin en fin bränna. Jag ska bli brun innan jag kommer hem. Löfte.

Elin och Caroline pimplar vin. Jag tror inte riktigt det är något för mig ikväll. Budgetvinet är inget verderar högt... Särskilt inte i dagens läge.

Jag väntar på min lön. När min lön kommer ska jag spendera den på en ascool hjälm och nya skidbrallor. Limegrönt. Askalas.

Jävlar.. klockan är mycket. Dags att springa och göra dansgolvet på kulan. Eller Haeggis. Inte Gatz idag, tänker inte ta av mig mössan. Ikväll är jag nykter. Encore.



RSS 2.0