Oskar Linnros


Oskar Linnros – Vilja Bli



OM DU ALDRIG PROVAT HUR KAN DU DÅ VARA SÄKER?





restart

Oh, nu sitter jag här, sådär 3 månader sen jag senast skrev ett inlägg.. Studenten har jag tagit, arbetslös är jag och eftersom det tar upp så mycket tid att vara arbetslös kan jag ju inte lova att jag fortsätter med detta. Dock, just nu, denna torsdagskväll känner jag att det finns för mycket bra musik för att inte skriva om den.. Så nu sätter jag igång igen KAAACHING!

Satt och lyssnade igenom mina låtar precis, ellerja, snarare klickade lite i min playlist och hittade en och annan göttig trudelutt. Ingen orsak, för tusan!

3OH!3 – COLORADOSUNRISE - Explicit Album Version
Kelly Rowland – Commander
Afrojack – I'll Be There
Far East Movement – Like A G6 - Feat. The Cataracs
Morten Breum – Domestic [Feat. Nik & Jay]


RSS 2.0