En uppdatering till.

Jag sitter återigen på HA. Det är typ mitt andra hem. Frida är mitt andra hem. Hon är så jävla bra och jag är evigt tacksam att jag fått träffa en så jävla grym brud som henne här nere. Iallafall, vaknade klockan två, eller egentligen klockan typ tio men var deprimerad och kände inte för att gå upp

Igår var det skimbum awards. Jag blev nominerad till årets skibum. Jag kom tillbaka till BG för att visa att jag inte är den personen jag visade mig vara förra året vilket jag då antagligen lyckats ganska bra med. Jag vann inte men en nominering räcker långt för mig, måste ju ha gjort något för att förtjäna den iallafall.

Har ett par HP-glasögon och ett ärr ritat på min hand. Kan ju tacka Frida för detta. Och för den goda marabouchokladen jag äter. Och för att jag får låna hennes fina MacBook Pro. Hon bad förövrigt mig rita ett ärr i hennes panna igår också. All kärlek till finaste Harry Potter!

Just det. Jag har stukat min fot. Går som en ivanlid och det suger. Jag kan inte åka skidor och inte jobba. Har inte riktigt dratt historien för min chef ännu så vi får se om jag blir brutalt mördad ikväll eller om jag klarar mig med lindriga skador.

Frida gör mat till mig nu. Hon är fin hon. Och lite korkad men det tillhör.
Min bror har lagt upp klipp fron UMF på min logg. Eller oj, förlåt, tidslinje heter det nuförtiden. Jag dör eftersom jag inte får lyssna på musik på riktigt. Alltså på riktigt. Inte lönt att förklara för er vad det betyder för ni förstår inte det iallafall.

Sista tiden kvar nu. Får göra det bästa av det. Sen ska jag få äta mammas mat. Puss och kärlek!

.

Har ungefär tre veckor kvar på min andra säsong i fina Bad Gastein. Det tar emot nu för jag vill inte lämna. Trots att snön börjat övergå i sorbet så vill jag inte inse att mitt glidarliv snart är slut. Jag måste hem och bli seriös igen. Seriös är så jävla tråkigt. Jag vill ju åka puder.

Vaknade upp på HA idag. Deckade tydligen stenhårt efter några avsnitt av Big Brother. Hittade Fritten skypandes med sin mor på balkongen imorse. Solen sken. Dagen såg ut att bli hyfsad. Sen kom molnen och det har nog varit en av dom tråkigaste dagarna i BG under den här säsongen.

Imorgon är det söndag. Tredje sista söndagen jag får uppleva. Det måste levereras guldafterskier nu. Så att jag kan leva på minnen fram till att jag träder in på Haeggbloms nästa säsong. På den fjärde söndagen åker jag hem. Hemma. HUR JÄVLA KUL ÄR DET? Fast okej. Soffan, TV:n, godisskålen med LÖSGODIS och mammas mat är ganska efterlängtad.

Nu ska vi nog glo lite BB. Jävla stolpskott, men måste erkänna att det är döbra TV. Och ikväll ska jag jobba. Vill helst bara avgå.

RSS 2.0