Mash Up International

Har fixat fram en header jag kan känna mig ganska nöjd med för en gångs skull. Välkomna till Emelies nya och mer seriösa musikblogg. Här kommer jag numera uttrycka mig själv genom musik, more or less. Ni kommer slippa läsa om vad jag åt till frukost och vem jag senast fikade med på stan, dels för att jag inte tror att någon skulle ägna mer än två sekunder åt vad jag har skrivit isåfall, men också för att jag själv tycker det är totalt ointressant att läsa om det i andras bloggar. Ta allt jag skriver med en nypa salt, jag lovar att jag inte är en elak person. Har fått höra på senaste att jag är ganska bra på att klaga på saker, och ja, det stämmer. Det är bara för att jag tycker det är kul att överdriva. Är något dåligt är det lätt det sämsta i världen, allting samtidigt. Överdriv mer, för det blir roligare så. Tack för mig, ha det, hej!

Btw, kötta asmycket Mash Up International innan ni går och lägger er så kommer ni sova asgott!

Movits! – Skjut mig i huvet - Mash Up International Remix
Albin Gromer – Tillsammans - Mash Up International Remix
Veronica Maggio – Jag kommer - Mash Up International Remix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0